﷽🖋مردم حق دارند که نقد و بحث کنند اما ما حق رویارویی با دولت و وزرای دولت را نداریم، وزیر ما وزیر این نظام است؛ با وزیر خارجه این نظام برخورد کردن، برخورد با خود نظام است . مقام معظم رهبری فرمودند « در مسیر رسیدن به این مرحله مسئولان از روی دلسوزی و با حسن نیت تلاش های زیادی را انجام دادند »…Show more
