6d
🖋مردم حق دارند که نقد و بحث کنند اما ما حق رویارویی با دولت و وزرای دولت را نداریم، وزیر ما وزیر این نظام است؛ با وزیر خارجه این نظام برخورد کردن، برخورد با خود نظام است . مقام ‌ معظم رهبری فرمودند « در مسیر رسیدن به این مرحله مسئولان از روی دلسوزی و با حسن ‌ نیت تلاش ‌ های زیادی را انجام دادند »…Show more
کدوم نظام؟
2 MB
08:12 - 20 June 2026