We have the right to defend ourselves”نصر من الله و فتح قریب “

M.Sh Replied
@drpezeshkian2 October 2024
@MShKy1dReplying toشرم برتو که باقاتلین نائب امام زمان توافق کردی وبدون رضایت رهبر،توکه عرضه اداره داخل کشور نداری ،اشتباه می کنی میری توافق سرتاسرضرر و که هربچه ای می فهمه امریکا پایبند نیست امضامی کنی تازه میگی مسئولیتش وهم قبول می کنم
M.Sh Replied
@Ejeii7dدشمن غدّار و حیلهگر بسیار به مخدوش کردن وحدت و انسجام ملی ما چشم دوخته است. صهیونیستهای خبیث علناً میگویند که منتظر خالی شدن خیابانها از ملت مبعوثشده ایران هستند. آنها این آرزو را به گور میبرند.وحدت ساحات در ایران اسلامی استمرار خواهد داشت: میدان، خیابان، دیپلماسی و رسانه؛ همه و همه در راس…Show more
M.Sh Replied
@Ejeii5dمسئولین با چشمان باز و هوشیاری تمام و کمال، مذاکره خواهند کرد. دیپلماسی ما در امتداد جهادِ «خیابان» و «میدان» است.
M.Sh Replied
@Ejeii5dدشمن چنانچه در روند مذاکرات، بدعهدی پیشه کند، ما به مقابله و جهاد خود در «میدان» ادامه خواهیم داد.مسئولین با چشمان باز و هوشیاری تمام و کمال، مذاکره خواهند کرد. دیپلماسی ما در امتداد جهادِ «خیابان» و «میدان» است.
M.Sh Replied
@Ejeii5dنباید در زمین دشمن بازی کنیم. دشمن روی انسجام و وحدت مردم تمرکز کرده است. نقدمان را با منطق بگوییم، نقد کردن و اظهارنظر کردن، قطعاً امری بلامانع و بدون ایراد است؛ لکن نقدی که ما میکنیم و حرفی که ما میزنیم باید متکی بر منطق عقلانی باشد.16 MBباید زمین دشمن را بشناسیم و از بازی کردن در آن پرهیز کنیم.
Repliedبسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر مسعود پزشکیانرئیسجمهور محترم جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکمدر نگاه جریان عقلانیت انقلابی، جنگ تنها در میدان نبرد نظامی تعریف نمیشود.میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلع یک واقعیت واحد هستند که هر یک میتوانند در تأمین یا تضییع منافع ملی نقشآفرین باشند. همانگونه…Show more
@MShKy1dReplying toتلاش مثبتی که ندارن فقط گندمیزنن !!فقط ادعا واسه داخلی ها و باعث تحقیر کشور توسط دشمن میشن
M.Sh Replied
﷽⁉️انتقام خون آقای ما چه خواهد شد؟!❌️جنگ تمام شد اما مبارزه تمام نشد!⛔️ما با هیچ قیمت و با هیچ مصلحت اندیشی مرگ بر آمریکا رو از زبانمون نخواهیم انداخت#آیت_الله_علم_الهدی#ایران_قوی19 MB
@MShKy1dReplying toاگر رئیس جمهور مومن وفهیم شهید ابراهیم رئیسی درمیان ماحضورداشت نه جنگی شده بود وهم اینکه اکثر سرداران وحسن نصرالله ورهبرشهید وخانوادشون و... زنده بودن و شیعیان لبنان قتل عام نمی شدن😭آقای علم الهدی ممنون از سخنرانی های نمازجمعه که حقیقت وبیان می کنیدوجلوی انجام خیلی ازفسادهارو درمشهدمی گیرید
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر مسعود پزشکیانرئیسجمهور محترم جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکمدر نگاه جریان عقلانیت انقلابی، جنگ تنها در میدان نبرد نظامی تعریف نمیشود.میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلع یک واقعیت واحد هستند که هر یک میتوانند در تأمین یا تضییع منافع ملی نقشآفرین باشند. همانگونه…Show more
Replying toترامپ هر روز ایران را تهدید می کند پزشکیان هم هر روز دمع از صلح می زند آقای رئیس جمهور اگر ترسیدی استعفا بده
M.Sh Replied
یه عده تو فضای مجازی گیر دادند که مداحان باید عذرخواهی کنند.در حالیکه عمل به #تکلیف شرمندگی ندارد. چه مخالف دولتمردان باشد چه موافق.قبل از بیانیه دیشب تکلیف حفظ وحدت بود الان مطالبه گری. #حکم_آنچه_تو_فرمایی7 MB
M.Sh Replied
آقایان!از لبنان خبر ندارید؟باز هم میگویید خبرهای ما اشتباه است؟آوارگی مردم شیعه جنوب لبنان دروغ است؟خطر قتل عام وجود ندارد؟این حزب الله نبود که به کمک ما شتافت؟اکنون نباید تحقق بند ۱ توافق تان را بخواهید؟چرا نشسته اید و عزیزان ما در حال تکه تکه شدنند؟😡✊️#لبنان #لبیک_یا_خامنه_ای
@MShKy1dReplying toتمام کسانی که دربرابر قتل عام شیعیان به نحوی سکوت کرده اند دستانشان به خون اونهاآلوده هست
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر مسعود پزشکیانرئیسجمهور محترم جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکمدر نگاه جریان عقلانیت انقلابی، جنگ تنها در میدان نبرد نظامی تعریف نمیشود.میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلع یک واقعیت واحد هستند که هر یک میتوانند در تأمین یا تضییع منافع ملی نقشآفرین باشند. همانگونه…Show more
Replying toپیام رهبری زیادهست یک بعدش اینه ک کشور ما دمکراسی هست میزان رای ملت هست و دیکتاتوری نیستو این یعنی همه در حل مسائل و رفع آن کنارهم هستن بارمسولیت گردن تک نفر نیست.سالها گفتن مقام ریاست جمهوری تشریفاتی هست ،اقا ثابت کردن ک چنین نیست و تمامی مسولان در کشور کنار هم هستن خداوند به همهشان عزت دهد
@MShKy1dReplying to andاتفاقا بارمسئولیت این توافقی که دارن یکطرفه بندهاشو انجام میدن به گردن دولته، دولت مسئولیتشو قبول کرده و رهبر گفت که نظر دیگه داشته .
Replied📌پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی📍اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار میدهیم
M.Sh Replied
📍حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب چهارم ماه محرم در هیئت مکتبالزهرا(سلامالله علیها)|پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
Repliedپیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی:اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار میدهیممحضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامیحضرت آیت الله سیدمجتبی خامنهایبا عرض سلام و تسلیت ایام شهادت سالار شهیداناز پیام راهگشا و حکیمانه حضرتعالی سپاسگزاریم. این پیام نقشهراهی بود که بیش از گذشته ر…Show more
@MShKy2dReplying toآقای قالیباف،بعد از رقیق کردن اورانیوم ها و بازکردن تنگه هرمز چطور میخواهید پاسخ کوبنده به دشمن بدهید!؟ضمنا فرمودید اگر دشمن فلان کند ما بهمان میکنیم: بفرمایید، اسرائیل چندین بار بعد امضای توافق به لبنان حمله کرده، لطفا پاسخ کوبنده بدهید!نکند این توییتها فقط جنبه فرمایشی دارد؟
@MShKy2dReplying toآقای قالیباف اگر واقعا گوش بفرمان امام جامعه هستید تقصیرات گذشته خود در این مسیر غلط و کذایی مذاکره با قاتل رهبر شهید را اصلاح کنید،مجلس را به رأس امور و در تراز مردم مبعوث شده برگردانید و به اطرافیان خود نصیحت کنید برای رسیدن به اهدافشان کمتر به دروغ به مردم بگویند همه چیز با رهبری هماهنگ است
M.Sh Replied
از این لحظه مهمترین مسأله تبیین و توضیح اصولی است که بر اساس آن رهبر انقلاب میفرماید : بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم
@MShKy2dReplying toشرم بر تو که مخالفان توافق روباسلطنت طلب ها یکی کردی،هیچ امام حسینی بایزید توافق نمی کنه ،نه توافق می کنه ونه ازش دفاع می کنه
M.Sh Replied
@MShKy2dReplying toنظر امام از اول مشخص بود اما شما خواص گرفتار بازی های برخی باندهای سیاسی خاص شدید و به مردم مسیر وفاقیون را نشان دادید. آنقدر هم در فهم فرامین امام دچار شبهه شدین که به منتقدان مذاکرات برچسب ها زدید....