16 February 2023
پیام رسانی beem توسط یک شرکت چینی و به سفارش عربستان به عنوان پیام‌رسان بومی این کشور تولید و راه‌اندازی شد.ماشاالله به جوانان کشورمان که چندین پیام‌رسان خوب را تولید کردند و الان در مقیاس چند ده میلیون در حال ارائه خدمت هستند.
یعنی اینا دوتا انجیدنی تویه مملکتشون نداشتن اپلیکیشن بومی تولید کنه؟انجیدنی چیکار کنه که بهش ایمان بیارید؟احسنت بر شما جناب انجیدنی خدا شمارو ساخته برا ایران قالبشم انداخته اونور گفته میخوام انجیدنی یکی باشه فقطم برا ایران باشه.‎@Anjidani
18:58 - 16 February 2023

12 Reactions
16 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مجتبی شریفی‌
@Mojtabasharifi12116 February 2023
دن درن درن درن