برادر جان پیام شخصی را چرا فعال نمیکنید
@mosut16 February 2023Replying toمایه افتخاره اما اونجا تمرکز جدی میکنند روی این پیام رسان و این قدری خطرناکه
@Shahriyarranjbar16 February 2023Replying toفکر کن، قرار بود پهلوی هم همچنین اقتدار فیکی برامون بیاره! البته اگه تا الان از ایران کشوری باقی مونده بود...
@Taham16 February 2023Replying toمن یه زمانی تبلیغ کنندهی تلگرام بودم و از داخلیا متنفر و مُبَلِّغ همین تنفر !الان چاکر داخلیا هستم و مُبَلِّغ دوریجویی از خارجیا !
@M_Eteghadipoor16 February 2023Replying toیعنی اینا دوتا انجیدنی تویه مملکتشون نداشتن اپلیکیشن بومی تولید کنه؟انجیدنی چیکار کنه که بهش ایمان بیارید؟احسنت بر شما جناب انجیدنی خدا شمارو ساخته برا ایران قالبشم انداخته اونور گفته میخوام انجیدنی یکی باشه فقطم برا ایران باشه.@Anjidani
@Mojtabasharifi12116 February 2023Replying to
@Haghohaghighat16 February 2023Replying toآقای انجیدنی باز دوباره پاسخ ها به ویراست دیگران رو تو صفحه اصلی میبینیم.😡
@Smajidi_ir16 February 2023Replying toچندین پیامرسان داشتن معظل است و نمیتوانید مخاطب را جذب کنیدالان ویرایستی محتوا اون متفاوت با دیگر پیامرسان هاستولی بله و ایتا و سروش و آی گپ و روبیکا یک محتوا دارندالبته روبیکا متمایز است بخاطر فیلم و روبینو این مزیت گفتی خوبه ولی یک ضعف اصلی جریان داخلی است
@H_karimi6316 February 2023Replying toسلامصحبت از پیامرسان ایرانی شد یه مطلبی به ذهنم رسید. صرف پیامرسان "ایرانی بودن" ابتدای راهه. امیدوارم پیامرسانها ایرانی "بمانند". الان سیری در بعضی سکوهای نشر محتوا تفاوت چندانی با سکوهای خارجی نداره. خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
@Safarpoursajjad16 February 2023Replying toچه فایده وقتی تیک آبی نمیدی؟شماره ملی و کدپستی بفرستم کافیه ؛)