پیام رسانی beem توسط یک شرکت چینی و به سفارش عربستان به عنوان پیام‌رسان بومی این کشور تولید و راه‌اندازی شد.ماشاالله به جوانان کشورمان که چندین پیام‌رسان خوب را تولید کردند و الان در مقیاس چند ده میلیون در حال ارائه خدمت هستند.
18:46 - 16 February 2023



50 Replies

Profile picture of ‌محمدحسین شهبازی‌
@mh_shahbazi16 February 2023
Replying to
برادر جان پیام شخصی را چرا فعال نمی‌کنید

Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut16 February 2023
Replying to
مایه افتخاره اما اونجا تمرکز جدی میکنند روی این پیام رسان و این قدری خطرناکه

Profile picture of ‌رضا رادمهر‌
@Rezaradmehr16 February 2023
Replying to
اسمش به فارسی که درست به نظر میادبیم دارن از ما 🤠

Profile picture of ‌شهريار‌
@Shahriyarranjbar16 February 2023
Replying to
فکر کن، قرار بود پهلوی هم همچنین اقتدار فیکی برامون بیاره! البته اگه تا الان از ایران کشوری باقی مونده بود...

Profile picture of ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham16 February 2023
Replying to
من یه زمانی تبلیغ کننده‌ی تلگرام بودم و از داخلیا متنفر و مُبَلِّغ همین تنفر !الان چاکر داخلیا هستم و مُبَلِّغ دوری‌جویی از خارجیا !

Profile picture of ‌محمد جواد اعتقادی پور‌
@M_Eteghadipoor16 February 2023
Replying to
یعنی اینا دوتا انجیدنی تویه مملکتشون نداشتن اپلیکیشن بومی تولید کنه؟انجیدنی چیکار کنه که بهش ایمان بیارید؟احسنت بر شما جناب انجیدنی خدا شمارو ساخته برا ایران قالبشم انداخته اونور گفته میخوام انجیدنی یکی باشه فقطم برا ایران باشه.‎@Anjidani

Profile picture of ‌امیرحسین‌
@ahab140116 February 2023
Replying to
شما هم به دنبال مشتری خارجی یا سفارش از خارج باشید

Profile picture of ‌مجتبی شریفی‌
@Mojtabasharifi12116 February 2023
Replying to
مرسی که دایرکت رو برای من فعال کردید 🙂🤝

Profile picture of ‌ذوالفقار 🇮🇷‌
@Haghohaghighat16 February 2023
Replying to
آقای انجیدنی باز دوباره پاسخ ها به ویراست دیگران رو تو صفحه اصلی میبینیم.😡

Profile picture of ‌یوسف زارع پور‌
@Yusof_zarepour16 February 2023
Replying to
خداقوت ایران من #مامیتوانیم

@mechanic900016 February 2023
Replying to
تعداد اعضای کل ویراستی تا الان چند تا هست؟ کم تبلیغ میکنید

Profile picture of ‌مُحَمَّدعَلی‌
@mohamad140116 February 2023
Replying to
#پرچم_ایران هم اضافه کنین 🙏🙏🇮🇷🇮🇷

Profile picture of ‌Seyed Sajjad Shahcheraghian 🇮🇷‌
@twitter16 February 2023
Replying to
متأسفانه خود کم پنداری در ما موج می زنه.کار های خیلی کوچیکی کا ما تو ایران به راحتی انجام می دیم، خیلی از کشورها اصلا نمی دونن که همچین #تکنولوژی ای هم هست.

Profile picture of ‌Smajidi_ir‌
@Smajidi_ir16 February 2023
Replying to
چندین پیام‌رسان داشتن معظل است و نمیتوانید مخاطب را جذب کنیدالان ویرایستی محتوا اون متفاوت با دیگر پیام‌رسان هاستولی بله و ایتا و سروش و آی گپ و روبیکا یک محتوا دارندالبته روبیکا متمایز است بخاطر فیلم و روبینو این مزیت گفتی خوبه ولی یک ضعف اصلی جریان داخلی است

Profile picture of ‌حسن کریمی‌
@H_karimi6316 February 2023
Replying to
سلامصحبت از پیامرسان ایرانی شد یه مطلبی به ذهنم رسید. صرف پیامرسان "ایرانی بودن" ابتدای راهه. امیدوارم پیامرسانها ایرانی "بمانند". الان سیری در بعضی سکوهای نشر محتوا تفاوت چندانی با سکوهای خارجی نداره. خدا عاقبت همه رو بخیر کنه

Profile picture of ‌سجاد صفرپور‌
@Safarpoursajjad16 February 2023
Replying to
چه فایده وقتی تیک آبی نمیدی؟شماره ملی و کدپستی بفرستم کافیه ؛)

Profile picture of ‌Leducain 75‌
@Leducain16 February 2023
Replying to
مبارکشون باشه

Profile picture of ‌Hossien Shahbi‌
@Hossien445516 February 2023
Replying to
پیام شخصی چیشد برادر؟

Profile picture of ‌امیر توحیدی‌
@amir_816 February 2023
Replying to

Profile picture of ‌پاک‌
@Hyoufor16 February 2023
Replying to
بسیار عالی.اعلان قطع دنبال کردن را هم اضافه کنید