بشنو از سس چون حکایت می‌کندنزد یک قاضی، شکایت می‌کند:«کای جناب قاضی! دیگر خسته‌امبار خود را زین اهانت بسته‌اممن که خرس سرخ ایران بوده امسالها، من مرد میدان بوده ام!من که عمری، خوب و یکرنگ بوده امچندسال، رزمنده‌ جنگ بوده ام!
سالها یک خرس ارشد بوده امکی به کام یک نفر بد بوده ام؟پس چرا گشتم نماد اجنبی؟من کجا و آن پلشت پهلوی؟!من چهل سال‌ست، در این خانه‌امحال گویا یک سس بیگانه ام💔😔
17:48 - 28 April 2026

1 Reactions
95 Views


1 Reply

Profile picture of ‌هدایت گر‌
@hedayatgar1 May 2026
Replying to
سس شدم