الله اکبرشهید کجاها را میدید!آقایان انقدر متبختر بودند و خود را در روابط بین الملل عالم دهر میدانستند که هیچیک از این نصایح طلایی را نشنیدند و این در خوشبینانهترین حالت است.
@Pirnattagh20 September 2025Replying toالله اکبرشهید کجاها را میدید!آقایان انقدر متبختر بودند و خود را در روابط بین الملل عالم دهر میدانستند که هیچیک از این نصایح طلایی را نشنیدند و این در خوشبینانهترین حالت است.
@user16829448156120 September 2025Replying to
@Shokohi932121 September 2025خانمِ سخنگو، نمیخواد به مردم کلماتِ بیگانه را دیکته کنی🤨سربازِ نظام و زبان دنیا را بلد بودن را، همه مردم یاد گرفتن. هر چند که برای بعضی دیر شد.😔#دلم_برای_شهید_رئیسی_سوخت🥺