داداش بزن که خوب میزنی 😎✌🏻🇮🇷

@S_vatan1 June 2026🌍🌍🌍🔘 گاو و سیاست🐄😂سوسياليسم : دو گاو داريد.يكي را نگه مي داريد.ديگري را به همسايهء خود مي دهيد.كمونيسم : دو گاو داريد.دولت هر دوي آنها را مي گيرد تا شما و همسايه تان را در شيرش شريك كند.فاشيسم : دو گاو داريد.شير را به دولت مي دهيد.دولت آن را به شما مي فروشد.
@S_vatan23 April 2026در ایران ما تندرو و میانه رو وجود ندارد .همهٔ ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. 🔹یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.
@S_vatan9 April 2026آنروز در کربلا وقتی دیدند برادران پشت به پشت هم در جنگ شکست ندارند و دشمن مغلوب است میان علمدار و مولا جدایی افکندند.آگاه باش آقای مسئول اینها تجربه کرده اند. شاید ترس از این داری کله زرد به لبنان حمله کند نترس تا تو کنارش ایستادی و مبارزه میکنی بر زمین نمی افتد.
@S_vatan9 April 2026مردم بهتره از طریق نمایندگانشون مطالبه کنند و ببینن چرا هیچ عکس العملی به رژیم و سگ زرد داده نمیشه
@S_vatan8 April 2026یه ایده دارم ۴۸ ساعته اسقاطیلو فلسطین تحویل میدم سالمه سالم فقط به هیچ کس اعتماد ندارم 😅
@S_vatan8 April 2026این صهیونیستهای حرومی رو ول نکنین آقااااااا ۱۰۰۰ تا موشک دریک زمان 😉بزن که خوب میزنی
@S_vatan20 September 2025ترس بزرگترین دشمن انسانهمثلا ترس از مرگ از خود مرگ بدتر میشه به خاطر همین الله اکبر میگوییم و در آن به جلال و احاطه و عظمت پروردگار در همه ی ابعاد اشاره میکنیم اما تفکری رو در این سرزمین داریم که همه را از جنگ از تحریم از کدخدا از همه چیز میترساندن تا در قدرت باشندتمام نشد ؟
@S_vatan20 September 2025شیطونه میگه از فردا برم توی تنگه هرمز ماهیگیری هر خری خواست رد بشه قلابم ناخودآگاه به دمش گیر کنه 😌این برجامیون و وفاقیون 🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️اعصاب برا آدم نمی ذارن که ....
@S_vatan20 September 2025حالا که هیچ خبری از محاکمه روحانی نیست .دلم میخواست به نمایندگی از احمق های غرب پرست لااقلظریف رو سییییییر کتک میکردم یکم آروم شم 👍🏻😡#محاکمه_ظریف#محاکمه_روحانی