25 مهر 1404
طرفداران برجام که هیچ حرف منطقی در دفاع از متن این توافق افتضاح ندارند، از دیروز دوباره ماشین پروپاگاندایشان را روشن کرده اند و میگویند چرا نظر نتانیاهو و انقلابی ها در مخالفت با برجام یکی است؟پاسخ این مغلطه را ۵ سال قبل در گفتگوی زنده به پزشکیان گفتم. آیا این جماعت گوش شنوایی برای این پاسخ دارند؟
2 MB
خوب زمان شهید رئیسی زحمت می‌کشیدید یک توافق با آمریکا می‌کردید که افتضاح نباشه و بشه ازش منطقی دفاع کرد. نه؟ الان که برجام نیست تشریف ببرید توافق کنید.
06:41 - 26 مهر 1404

2 Reactions
124 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد محمدیان‌
@shams1226 مهر 1404
Replying to and
پررویی شما افسادطلب‌ها حد نداره!ده سال مملکت را با یه توافقی که ده‌ها بار خسارت‌بارتر و ننگین‌تر از ترکمانچای بود، معطل کدخداتون کردید و مرتب دروغ تحویل مردم دادید. هنوز هم دست‌بردار نیستید.