بله اصلا رهبر خبر ندارد بنده خدا. یک پیرمردی است که نشسته در اتاقش، هی گریه می کند که خدایا کمک کن مسائل حل بشود، بعد هم التماس می کند به مسئولین، به دامنشان می افتد که حرفهایش را گوش کنند. سپاه و ارتش که خائن بودند، سه قوه هم که فرعون و قارون اند؛ این مظلومِ بی توان هم فقط بلد است دعا بکند.
