Profile picture of ‌حمید پورقیومی‌
@Tabsir29 May 2024
Replying to
سلام جناب سلیمان‌پور دولت سیزدهم هم تمام شد و اینترنت ملای‌انبار که یکی دو سال قبل گزارش دادم و قول پیگیری دادید، همچنان پابرجاست. خداقوت و خسته نباشید به شما و دست‌اندرکاران.
سلام حمید جان🌷اگر در خصوص اینترنت مشکلی داری، پیشنهاد در سامانه شکایات وزارت ارتباطات ( سامانه ۱۹۵) ثبت شکایت کنی تا ان‌شالله مشکلت برطرف بشه.من مطمئنم جواب میده.🌹
22:15 - 29 May 2024

34 Views