سلام جناب سلیمان‌پور دولت سیزدهم هم تمام شد و اینترنت ملای‌انبار که یکی دو سال قبل گزارش دادم و قول پیگیری دادید، همچنان پابرجاست. خداقوت و خسته نباشید به شما و دست‌اندرکاران.
21:51 - 29 May 2024

1804 Views


3 Replies

Profile picture of ‌محمدرضا یوسفی‌
@M_R_YOUSEFI29 May 2024
Replying to and
سلام حمید جان🌷اگر در خصوص اینترنت مشکلی داری، پیشنهاد در سامانه شکایات وزارت ارتباطات ( سامانه ۱۹۵) ثبت شکایت کنی تا ان‌شالله مشکلت برطرف بشه.من مطمئنم جواب میده.🌹

Profile picture of ‌حمید سلیمان پور‌
@Fars_ict29 May 2024
Replying to
سلام برادر گرامی . همکاران ما با هماهنگی شما به روستای ملای انبار مراجعه کردن و درایو تست گرفتن، آنجا یک اپراتور سرویس داریم و ما مکلف به رعایت قانون هستیم و از اعتبارات بخش دولتی نمیتوانم اپراتور دیگر را بیاوریم و سرویس بدهد.

Profile picture of ‌حمید سلیمان پور‌
@Fars_ict29 May 2024
Replying to
در ضمن تعهدات اپراتورها طبق پروانه ای که دارن تعهدات خارج از ساختمان هاست نه داخل ساختمان .خودتون مستحضرید که همکاران تا درب منزل بستگان شما که در روستای ملای انبار هستن هم مراجعه داشتن