پهلوی چیا چه اسکولن که فکر میکنن ما سس ریختن رو سس خرسیو پیروزی میدونیم بابا آخه اسکول این ریختن سس نشون میده اصلا اندازه پشگل سگم مهم نیست که بخوان بکشنش و فقط با سس تحقیرش کردن وگرنه میتونست به جای سس اسید بریزه یا اسلحه دربیاره شلیک کنه🦦 مغز ندارن راحتن