سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر بر ملت ایران تبریک و تهنیت باد.سگ زرد و طوله اش نتانیاهوی ******** آنقدر احمق هستند که روزگاری ما با دست خالی با تمام دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم،امروز الحمدلله به برکت خون امام شهیدمان و تمامی شهدای مظلوم ایران، آنقدر قوی شدیم که جرأت نزدیک شدن به ایران عزیز را ندارند