13 January 2024
اونشکلی که از اخبار داره خارج میشه ، ی نفر از بچه های اطلاعات سپاه، که در ماجراهای شوم سال گذشته درگیر میدان بوده، توسط دادگاه نظامی به اعدام محکوم شده!!!اقا جان، این چه وضع برخورد با بچه های مجموعه های اطلاعاتی است.اینشکلی برخورد کردن، به نظرتون دل و دماغ میمونه برای برخورد با ارازل و اوباش
Profile picture of ‌سفیر عشق‌
@M1351m13 January 2024
Replying to
اگر طبق مستندات تشخیص دادگاه نطامی بر محکومیت باشه ,قتل نفس بوده و نمی شود بخاطر اطلاعاتی بودن از تخلف فرد گذشت ,این از امتیازات و افتخارات حکومت اسلامیست تخلف خودی و دشمن براش تفاوتی نداره
اون شخص مگه خودش رفته داخل اون تجمع؟من با بچه های فراجا کلاس و وورک شاپ زیاد داشتم. در حوادث خیابانی ، دل و دماغ برخورد کردن ندارن چرا که تماما اعتقاد دارن ، هر کاری کنن براشون پرونده درست میشه و دادگاهی میشن.اقتدار پلیس که فرستادیم هوا...اینشکلی اقتدار نیروهای اطلاعاتی هم هوا میشه.
13:23 - 13 January 2024

2 Reactions
1226 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سفیر عشق‌
@M1351m13 January 2024
Replying to
جناب کبیری, شما کلاس میرید من خودم با دوستان هستم ,دادسرای نظامی بدون مدرک اعدام صادر نمیکنه ما که اطلاعی نداریم از جرم ایشون , صرفا بخاطر حضور در حوادث و...قطعا نبوده , خارج از ضوابط بکار گیری سلاح ,حتما اقدامی انجام داده ,....پس اجازه بدیم سیر مراحل ,حق اعتراض و دیوان عالی و... بررسی کنند و