اونشکلی که از اخبار داره خارج میشه ، ی نفر از بچه های اطلاعات سپاه، که در ماجراهای شوم سال گذشته درگیر میدان بوده، توسط دادگاه نظامی به اعدام محکوم شده!!!اقا جان، این چه وضع برخورد با بچه های مجموعه های اطلاعاتی است.اینشکلی برخورد کردن، به نظرتون دل و دماغ میمونه برای برخورد با ارازل و اوباش