13 January 2024
اونشکلی که از اخبار داره خارج میشه ، ی نفر از بچه های اطلاعات سپاه، که در ماجراهای شوم سال گذشته درگیر میدان بوده، توسط دادگاه نظامی به اعدام محکوم شده!!!اقا جان، این چه وضع برخورد با بچه های مجموعه های اطلاعاتی است.اینشکلی برخورد کردن، به نظرتون دل و دماغ میمونه برای برخورد با ارازل و اوباش
Profile picture of ‌سفیر عشق‌
@M1351m13 January 2024
Replying to
اگر طبق مستندات تشخیص دادگاه نطامی بر محکومیت باشه ,قتل نفس بوده و نمی شود بخاطر اطلاعاتی بودن از تخلف فرد گذشت ,این از امتیازات و افتخارات حکومت اسلامیست تخلف خودی و دشمن براش تفاوتی نداره
Profile picture of ‌محمود کبیری یگانه‌
@M_kabiri13 January 2024
Replying to
اون شخص مگه خودش رفته داخل اون تجمع؟من با بچه های فراجا کلاس و وورک شاپ زیاد داشتم. در حوادث خیابانی ، دل و دماغ برخورد کردن ندارن چرا که تماما اعتقاد دارن ، هر کاری کنن براشون پرونده درست میشه و دادگاهی میشن.اقتدار پلیس که فرستادیم هوا...اینشکلی اقتدار نیروهای اطلاعاتی هم هوا میشه.
Profile picture of ‌سفیر عشق‌
@M1351m13 January 2024
Replying to
جناب کبیری, شما کلاس میرید من خودم با دوستان هستم ,دادسرای نظامی بدون مدرک اعدام صادر نمیکنه ما که اطلاعی نداریم از جرم ایشون , صرفا بخاطر حضور در حوادث و...قطعا نبوده , خارج از ضوابط بکار گیری سلاح ,حتما اقدامی انجام داده ,....پس اجازه بدیم سیر مراحل ,حق اعتراض و دیوان عالی و... بررسی کنند و
برادر عزیزم ی زمانی میگفتیم اقتدار بچه های پلیس رو‌نشکنید، دیدیم عاقبتش چی شد، الان میگم اقتدار بچه های اطلاعاتی رو نشکنید... ببینید در میدان چند درصد ضریب خطا وجود داره؟؟؟
16:20 - 13 January 2024

1218 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سفیر عشق‌
@M1351m13 January 2024
Replying to
شکستن اقتدار بچه های اطلاعات به قتل های زنجیره ای هست ,نه محاکمه شخصی که جرمی رو مرتکب شده و نظام اسلامی باید عدالت رو اجرا کنه ,مگر همه ی نیروها مصون از خطا هستند? صرف پلیس بودن و اطلاعاتی بودن مصونیت نمیاره و اگر همه بر اساس قانون انجام وظیفه کنند نه خطایِ موجبِ حکم قصاص صادر نمیشود