❤️🩹 درهی گنجنامه ملاقات دره و رودخانهی الوند در دامنهی رشتهکوه الوند در استان همدان#ایران_زیبا #غزه
2 MB

iri@Fadak31331330 تیر 1404❤️🩹 درهی گنجنامه ملاقات دره و رودخانهی الوند در دامنهی رشتهکوه الوند در استان همدان#ایران_زیبا #غزه2 MB
@Fadak31331331 تیر 1404Replying toسلام علیکم ببیند این اطلاعات جستجو شده به کارتون میاد .باید اطراف کتیبه ها باشه ، ارزش دیدن داره دره گنجنامه در واقع بخشی از دره عباسآباد در دامنه کوه الوند و در نزدیکی شهر همدانه ، این دره در پنج کیلومتری جنوب غربی شهر همدان قرار دارد و به خاطر وجود کتیبههای گنجنامه و آبشار گنجنامه معروفه
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@M_najafi633 بهمن 1403Replying to andandواقعا از کجا میفهمی چنتا اکانت مال یه نفره؟ بگو ما هم بفهمیم
خط *انقلاب و رهبری* Replied
@Negar_Hashempour_Alamdari21 شهریور 1403Replying to andاولا اطلاعات تاریخی شما اگر زیاده چراهنوز زمان ظهورو دوره اخرالزمان رونمیتونید تشخیص بدید.دومااگر طبق ادعای شما اطلاعات تاریخی من کم باشه پس چراشماکه مدعی هستید اطلاعاتتون ازمن خیلی بیشتره نتونستیدمثل من چیزیکه هنوز رخ نداده بود روپیش بینی کنیدو بگید انقلاب حضرت مهدی(عج) درپیش داریم وحالا رخ داده..
@M_najafi6321 شهریور 1403Replying to andandعزیزم اولا زمان ظهور و دوره آخرالزمان چه ربطی به اطلاعات تاریخی داره دوما همون اطلاعات تاریخی میگه نه زمان ظهور رو کسی بجز خدا میدونه و نه دوره آخرالزمان رو
خط *انقلاب و رهبری* Replied
@Mhmdhsein_qh14 مرداد 1402لعنت به همشون انشالله نسل امثال اینا و کسایی که مدافعشونن و ماله میکشن رو کارشون و خدا بزنه و همین بلا سر زن و بچه شون بیادThis post was deleted by the post author.
@M_najafi6317 مرداد 1402Replying to andاین کلیپ اکثرشان اصلا معلوم نیست راسته یا نه!؟! اصلا معلوم نیست مال کجاست و چه موقعیه🤔قشنگ مشخصه هدف سازنده چی بوده، اومده چنتا باحجاب داخل بیحجابها گذاشته تا هم مظلوم نمایی بشه و هم احساسات رو بیشتر تحریک کنه و پلیس رو محکوم کنه
This post was deleted by the post author.
@user1689513945512 مرداد 1402Replying toوَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ ۖ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَان/ِ و از يكديگر عيبجوئى نكنيد و با القاب زشت يكديگر را ياد نكنيد، بد است كه بعد از ايمان نام های فسق آمیز بگذاريد. سوره حجراتعزیزان نسبت دادن القاب زشت رو به هم باب نکنید. خود حق پندار نباشید
@user1689513945512 مرداد 1402Replying to andهم تفسیر و هم شان نزول رو خواندم برادر عزیز. ولی آیه ی شریفه عام هست و فقط مربوط به اون نمیشه. دادن این القاب به هم درست نیست. اگر مخالفتی در مواردی با بعض برادران دینی داری در باب اون صحبت کن ولی نیازی به تخریب نیست. کلوخ انداز را پاداش سنگ است. شما اینو بگی اونم بلانسبت یه لقب زشت به شما میده
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andیه تفکر مخالف شما هست،برید بحث مستدل کنید. توهین و برچسب کار جبهه ی حق هرگز نبوده و نیست. به هر حال بنده با نیت خیر توصیه ای قرآنی کردم. در پناه خدا باشید.
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andواقعا خودت هم حواست نیست مسائل رو داری باهم قاطی میکنی؟!؟ 🤔🤦♂️تفکر مخالف جایی قابل احترام هست که با اصول و ریشه دین مخالف نباشه نه مورد بحث ما که چنین تفکری دقیقا داره ریشه دین و مذهب رو میزنه
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andحالا شما میفرمایی نه باید بگیرن و ببندن و شلاق بزنن و اعمال سخت قانون کنن و....بسم الله بیا و با این برادر دینیت که به نظرت تلقی اشتباه از نحوه ی ترویج حجاب داره بحث کن و مجابش کن که روش پیشنهادی شما غلط و نال من درست هست. ولی تو بگو اون صورتی و اونم بگه شما خشکه مقدس و تکفیری،بی حجابی هم جولان میده
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andمگه میشه شخصی که با بیحجابی داره به اسلام ضربه میزنه و سازماندهی شده رو بدون بگیر و ببند جلوش رو گرفت!؟!؟ حتما بنظر شما باید نازش کنی 🤔
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andمن اصلا نظری تا به حال راجع به نحوه ی مواجهه با بی حجاب ها ندادم. خدمت شما عارض شدم به جای دادن القاب با کسانی که مخالف تفکر شما ولی مسلم و شیعه هستن صحبت کنید. حالا همین سوال رو به جای صورتی گفتن از اونها بپرسید. والا بنده له یا علیه چگونگی مواجهه با بی حجاب ها چیزی نگفتم
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andچیزی نگفتید ولی دارید از این کارشون حمایت میکنید.من یقینا دارم میگم 99 درصد کسانی که دارن بیحجاب تو خیابونها میگردن، با برنامه و هدف دارن اینکار رو میکنن که باید با زور حالشون کرد میمونه اون 1درصد که در مورد اینا حرف شما درسته باید گفتگو کرد.
@user1689513945515 مرداد 1402Replying to andخوش به حال شما که چه آمار دقیقی دارید!!البته بازم میگم موضوع بحث صحبت با بی حجاب ها نیست. مذهبی صورتی رو همفکران شما برای بی حجاب ها اختراع نکردن
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andمگه میشه شخصی که با بیحجابی داره به اسلام ضربه میزنه و سازماندهی شده رو بدون بگیر و ببند جلوش رو گرفت!؟!؟ حتما بنظر شما باید نازش کنی 🤔
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andالآن شما یه استدلال فرستادی که مگر میشود بدون بگیر و ببند با بی حجاب ها مواجهه کرد. من دنبال همین بودم که شما به جای صورتی گفتن به کسایی که مخالف شما هستن با استدلال با اونها صحبت کنید. والا من نه تفکر شما رو کامل میپذیرم و نه اون طرفی که شما میگی صورتی. ولی هدفم شروع گفتگو هست به جای القاب دادن
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andمشکل دقیقا همینجاست که چنین اشخاصی اصلا اهل گفتگو نیستنفکر کن طرف به برنامه قبلی بیحجاب آمده بیرون بعد شما بیای بگی خانم بیا گفتگو کنیم اصلا چنین آدمی حرف حساب حالیش نیست
@user1689513945515 مرداد 1402Replying to andعزیز دل من میگم با اونی که بهش میگی مذهبی صورتی گفتگو کن تو میگی برم با بی حجاب حرف بزنم؟؟؟؟!!!مگه کسی به بی حجاب ها میگه مذهبی صورتی؟؟ این لفظ رو به قشری از متدینین میگن که با بگیر و ببند برای مواجهه با بی حجاب ها مخالف هستن،نه به خود بی حجاب ها
@M_najafi6315 مرداد 1402Replying to andعزیز دلم مذهبی صورتی همین حرف شمارو میزنه دیگه، میگه با بگیر و ببند نمیشه و باید گفتگو کرد و. .
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andواقعا خودت هم حواست نیست مسائل رو داری باهم قاطی میکنی؟!؟ 🤔🤦♂️تفکر مخالف جایی قابل احترام هست که با اصول و ریشه دین مخالف نباشه نه مورد بحث ما که چنین تفکری دقیقا داره ریشه دین و مذهب رو میزنه
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andاگر کسی منکر اصل حجاب هست به صورتی که انکارش به انکار نبوت و اصل دین برگرده که این اصلا مذهبی نیست حالا رنگش مهم نیست. ولی اگر کسی اصل حجاب رو قبول داره،و میگه خوب هست همه با حجاب باشن،ولی با بزن و بکوب و گشت ارشاد و بگیر و ببند برای ترویج حجاب موافق نیست،این شخص مخالف تفکر شماست نه اصل دین
@M_najafi6314 مرداد 1402مگه میشه شخصی که با بیحجابی داره به اسلام ضربه میزنه و سازماندهی شده رو بدون بگیر و ببند جلوش رو گرفت!؟!؟ حتما بنظر شما باید نازش کنی 🤔
@user1689513945514 مرداد 1402Replying to andشما و ما نمیتوانیم هر کس رو که میل داریم یه برچسب بزنیم. خوارج هم در تاریخ اسلام بودن. شیعیان تکفیری هم بوده و هستن که هر کسی رو بر خلاف اونها فکر کنه تکفیر میکردن و خود رو حق مطلق قلمداد میکردن. ببینید فقهای بزرگی در تاریخ شیعه بودن که بزرگانی رو به جرم فلسفه یا عرفان و...تکفیر کرده و میکنن
@M_najafi6314 مرداد 1402Replying to andیکم به حرفهای خودت فکر کن دقت کن چی رو با چی قاطی میکنی عزیزم مثالهایی که میزنی کاملا متفاوته و به این مسئله هیچ ربطی ندارن، یکم تامل بد نیست
خط *انقلاب و رهبری* Replied
@Shokoohianrad6 مرداد 1402- رفقا!- عزیزان!در این خرده فتنههای معرفتی، تمام قد پایکار معرفت صحیح و تبیین عمومی باشید اما نترسید!نگران نشوید!❇️ این جریان تحریفگری که از آخوند و مداح و فرزند شهید تا سلبریتی و وزیر دولت داخلش هست، خبر خوش همان غربالی است که تا رخ ندهد به ظهور نمیرسیم.22 MB
@M_najafi636 مرداد 1402Replying toاحسنت خیلی عالی و خوب👏🌹کاش همه منبریها این قضیه رو تو منبرشون مطرح کنن 🙏
This post was deleted by the post author.
خط *انقلاب و رهبری* Replied
@Bafti03135 مرداد 1402Replying toچراحتما امابعداز روشن شدن تمام زوایای قانونی وشرعی وفعلا ۴۹ روانشناس بعلاوه روانشناس پرونده اعلام کردن شخص موردنظر دارای شخصیتی دوقطبی ست ونیازبه بررسی بیشتر میباشدوعرض کردم مابرای سلب حیات وقت داریم اما ازاین طرف نیز شارع مقدس مواردی بسیار سنگین برای سلب حیات آورده که همه اینهاراباید کنار هم ببینیم
@M_najafi635 مرداد 1402Replying to andیارو رفت میوه فروشی، بچهش هی موز وامیکرد میخورد. میوهفروشه گفت آقا این پسرت داره چیکار میکنه.هرروز میاد موز میخوره پول نمیده میره؟باباهه گفت ولش کن، دیوانهس.گفت اگه دیوانهس چرا پیاز نمیخوره؟اینم اگه دیوانهس چرا بیحجابارو زیر نگرفت؟برعندازاعه چرا نکشت؟اگه بیحجاب زیرمیگرفت هم حکمش لغو میشد؟