🚨این شبها به وضوح تفکرات نهروانیان در پلاکارد برخی افراد در قم تبلیغ میشه.فتنهای هم پیش رو باشه، قطعا یک سرش همینجاست.
@Shm_40210 خرداد 1405Replying toمشتی این عکسی که گذاشتی دو تا مشکل داره:۱)ساعت مشخص نیست توتصویر پس معلوم نیست که کی این عکس گرفته شده۲)مکان عکس گرفتن هم مشخص نیست پس معلوم نیست کجاگرفته شده اینجا هم خیلی شبیه اتوبان های اطراف پردیسان هست که در شلوغ ترین حالت ممکن پرنده پر نمی زنه.دفعه بعد خواستی چرتوپرت بگی به نکات بالاتوجه کن
@Shm_40210 خرداد 1405Replying to andجوک جالبی بود ولی لطفا به بنده به عنوان یک قمی این افتخار بدید که شهر خودم رو بشناسم و بدونم که مردم در ۸۰ شب گذشته در کجا ها به خیابان آمده انداگر هم که به طور کلی نکته دوم برای شما قابل اقنا نیست به نکته اول بپردازید