مشتی این عکسی که گذاشتی دو تا مشکل داره:۱)ساعت مشخص نیست توتصویر پس معلوم نیست که کی این عکس گرفته شده۲)مکان عکس گرفتن هم مشخص نیست پس معلوم نیست کجاگرفته شده اینجا هم خیلی شبیه اتوبان های اطراف پردیسان هست که در شلوغ ترین حالت ممکن پرنده پر نمی زنه.دفعه بعد خواستی چرتوپرت بگی به نکات بالاتوجه کن