10 May 2026
به لطف ریپورت اصلاح طلبا و آبکتی حروم لقمه،توییت من درباره حفاظت از رهبری لیمیتد ویو شد!توییتر الان اینجوریهنفاقیا و اصلاح طلبا هرچی در دفاع از هسته ای و رهبری بگی گله ای ریپورت میکنن...خلاصه ما ساکت نیستیم
اونجا که رسانه ی دشمنه و توقعی نیست!ویراستی م همین شده!ی کلمه حرف حق بزنی، خدای نکرده به تیریش قبای وفاقیون بربخوره! تیمی گزارش میزنن و محدودت میکنن!!دیکتاتورهای کوچولوی وفاقی!!!
21:02 - 10 May 2026

1 Reactions
68 Views