5 May 2026
مع‌الاسف هیچ سایتی مثل بچۀ آدم باز نمی‌شه. دات آی آر باز نمی‌شه چه برسه به دات کام.نه با کروم نه ذره‌بین و نه برتینا نه کوفتینا نه زهرمارینا.چون دوست دارد اینترنت را طبقاتی می‌کند شکایت کجا بریم آخه؟!آقای جمهوری اسلامی به خودت بیا، خسته‌مون داره درمیاد دیگه.
عه ابر 🥹
23:23 - 20 May 2026

1 Reactions
37 Views


1 Reply