شعر زیبایی هست بیشتر به شعر نیمایی میخوره مثل این شعر میشه که شاعر میگه حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن استآرام و بی صدااما همیشگی...☘️#سدمصفا(همهجاهست)
This post was deleted by the post author.
@Sed_mosafa1222 February 2023Replying toشعر زیبایی هست بیشتر به شعر نیمایی میخوره مثل این شعر میشه که شاعر میگه حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن استآرام و بی صدااما همیشگی...☘️#سدمصفا(همهجاهست)