3 April 2026
یجا خوندم نوشته بود:👇صادقانه بگم، برای اونهایی که نمی‌فهمند، خیلی خوشحالم.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام
ادا در میارن بابا
22:58 - 3 April 2026

1 Reactions
37 Views