20 اسفند 1404
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
Profile picture of ‌بهمن ورمزیار نجفی‌
@najafi140220 اسفند 1404
Replying to
چون منجر به شیعه کشی می شود...
مگه قراره شیعیان باکو را بزنیم؟
20:16 - 20 اسفند 1404

21 Views