این روزها، با رشد مخاطبین #گپ و #ویراستی از کشورهای یمن، فلسطین، اردن، مصر، بحرین و عربستان سعودی ، شاهد حملات سایبری گسترده به #گپ و #ویراستی از مبدا خارج از کشور هستیم. البته همه این تلاشهای مذبوحانه ، ناموفق بوده است.به قول امام خمینی (ره)آمریکا هییییییچ غلطی نمیتواند بکند ✊
سلام علیکم اگه اندروید اونکارو با شما بکنه که با طلاگرام کرد، شما چه کار می کنید؟البته که توکلمون به خداست اما باید برای هر تحریمی برنامه ریزی داشت، باید به فکر گوشی و سیستم عامل بومی باشیم
درسته. باید همیشه به فکر تحریمها بود. ولی ویراستی وب ویو هست. در واقع کاربران میتونن از طریق مرورگر هم وارد ویراستی بشن و اون رو دیگه گوگل نمیتونه کاری کنه.ولی احتمالا اپ ویراستی رو میتونن از دسترس خارج کنند.