دوست عزیز، سلامامیدوارم حالتون خوب باشه.چند وقت قبل، بعد از انتخابات، یکی ادعایی کرد و گفت که ۱۷ درصد بدنه انقلابی چون در خصوص مسئله حجاب سرخورده شده بودند و نظام را مقصر میدانستند، اصلا در انتخابات شرکت نکرد!!الان هم شما بعد از انتخاب هیئت دولت توسط مجلس انقلابی دلخور شدید و میگید دیگه در
سلام ( نقل قولی از امام خمینی ره گفته بودم که به دلیل عدم اطمینان از صحت مطلب حذف کردم) ،،با این رفتار ها تمام انقلابیون جوان رو سرخورده کردید اگر فتنه هم بشه دیگه کسی نیست ازتون دفاع کنه فاتحه این انقلاب خونده شده صداش داره میاد به وقتش خواهید شنید