عربستان: ما بازی نمیکنیم، چون تو ورزشگاهتون تندیس حاج قاسمهایران: پس چرا تو ورزشگاه خودتون عکس بن سلمانه؟عربستان: دِ آخه شما حاج قاسم رو با بن سلمان مقایسه میکنید؟😳😂
داداش تندیس توی استادیوم اون هم کنار چمن نزدیک نیمکت تیم ها با عکس که در قسمت تماشاگران هست خیلی فرق میکنه، عکس امام خمینی و مقام معظم رهبری هم تو استادیوم های ما هست مگه چیزی گفتند؟!! توی دنیا هم مرسوم نیست کنار چمن مجسمه بگذارند تندیس بزرگانشون رو خارج چمن،توی محوطه بیرونی استادیوم میذارند