26 آبان 1404
تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیب‌پذیر باشیم
قاهر نسخه بهینه شده ایی از اف5 بودمیتونست با همت و تلاش نسخه وطنی وخوبش ساخته بشه اما دولت وقت(فریدون) هیچ بودجه ایی تخصیص نداد حتی قرارداد خرید جنگنده های نسل 5 ازیکی ازکشورای غربی رو لغو کرد وگفت نیاز نداریم
22:04 - 26 آبان 1404

584 Views