#شیر یا #گربههمیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.