مهدی عطارباشی ( فردباشکوه )
@Mahdiattarbashi
یادش بخیر، بزرگ مردی در این کشور شهید شد، و نامردمانی به او میگفتند شش کلاسه، همانان که هیچگاه برکت علم در زندگی شان جاری نبوده و عالمان را هرگز نشناختند
حاجی جان خیلی دل تنگتیم
، کاش بودی و دلت هنوز برای ناهار نخوردن کارگری
😭
😭
😭
#رییسی
#رییسیـشهید
00:23 - 22 May 2026
101
Views
Replying to
@Mahdiattarbashi