یادش بخیر، بزرگ مردی در این کشور شهید شد، و نامردمانی به او میگفتند شش کلاسه، همانان که هیچگاه برکت علم در زندگی شان جاری نبوده و عالمان را هرگز نشناختندحاجی جان خیلی دل تنگتیم، کاش بودی و دلت هنوز برای ناهار نخوردن کارگری 😭😭😭#رییسی #رییسیـشهید
00:23 - 22 May 2026

101 Views