#عدالت_یکطرفه !به وقت توزیع برق به شهرها و استانهای برخوردار و پرمصرف برق بیشتری می‌دهند.اما به وقت قطع برق همه را به یک چوب می‌رانند.نتیجه این بی‌عدالتی: تمایل به مهاجرت به شهرهایی است که دولت سهم بیشتری به مردم آن میدهد.عدالت یک مفهوم دوطرفه است: در برخورداری و در ریاضت
20:14 - 23 December 2024



1 Reply

@user17106027038423 December 2024
Replying to
جمعیت استان ها برابر نیست، آب و هوای استان ها یک جور نیست، توزیع صنایع پر مصرف نیز مختلف است