23 December 2024
#عدالت_یکطرفه !به وقت توزیع برق به شهرها و استانهای برخوردار و پرمصرف برق بیشتری می‌دهند.اما به وقت قطع برق همه را به یک چوب می‌رانند.نتیجه این بی‌عدالتی: تمایل به مهاجرت به شهرهایی است که دولت سهم بیشتری به مردم آن میدهد.عدالت یک مفهوم دوطرفه است: در برخورداری و در ریاضت
جمعیت استان ها برابر نیست، آب و هوای استان ها یک جور نیست، توزیع صنایع پر مصرف نیز مختلف است
21:41 - 23 December 2024

1 Reactions
175 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی صارمی‌
@Mahdisaremi23 December 2024
Replying to
اگر آب و هوای استانها در نقشه نگاه کنید رابطه منطقی وجود با مصرف وجود ندارد.سیستان و بلوچستان گرم اگر خیابانهای همیشه روشن و کولرهای گازی تهران را داشت، بیشتر مصرف می‌کرد.مسئله اصلی عدم توازن امکان استفاده از برق و زیرساخت‌هاست.