دیشب خیلی گریه کردم...🕯️> استوری‌ها و وضعیت واتساپ رو بالا و پایین می‌کردم...چهره‌ی معصوم بچه‌های غزه> اشک‌هاشون،ترس توی نگاهشون،صدای ناله‌هایی که از گرسنگی حتی نمی‌تونن بلند گریه کنن...💔می‌دیدم و فقط آرزو می‌کردم:> کاش نبودم...کاش این صحنه‌ها رو نمی‌دیدم...کاش دنیا این‌قدر بی‌رحم نبود
11:05 - 23 July 2025



7 Replies

@seiied23 July 2025
Replying to
از شما بعید است.واتساپ دستش تا آرنج در خون بچه‌های فلسطین است و تمام ترورها و بمباران غزه با کمک اطلاعات واتساپ صورت می‌گیرد.استفاده از واتساپ، حکم حمایت از کشتار فلسطینیان را دارد و این گریه، مثل گریه‌های لشکر شمر در روز عاشوراست که به خاطر شهادت امام حسین علیه‌السلام گریه می‌کردند.#امت‌واحده

Profile picture of ‌...بانو... 🇮🇷‌
@Iran_135123 July 2025
Replying to
اگه میخواین کاری برای #غزه بکنین واتساپ جنایتکار رو تحریم کنید، گریه شما دردی از اونا دوا نمیکنه

Profile picture of ‌محمدمهدی عباسی 🇵🇸❤🇮🇷‌
Replying to
«غافل از اینکه با استفاده از همون واتساپ به دشمن صهیونیستی در جاسوسی و کسب اطلاعات کمک کردم!»باید تا دیر نشده بزرگ بشیم!

Profile picture of ‌شهید نصرالله.‌
@gh_sayahi23 July 2025
Replying to
کاش خواری و ذلت بر جهانیان و مسلمانان مستولی نمی‌شد و ای کاش مسلمان بودیم یا آزاده و با جان و دل و اخلاص حامی و پشتبان تنها روزنه امید یعنی مقاومت اسلامی باشیم!!!