دیشب خیلی گریه کردم...🕯️> استوریها و وضعیت واتساپ رو بالا و پایین میکردم...چهرهی معصوم بچههای غزه> اشکهاشون،ترس توی نگاهشون،صدای نالههایی که از گرسنگی حتی نمیتونن بلند گریه کنن...💔میدیدم و فقط آرزو میکردم:> کاش نبودم...کاش این صحنهها رو نمیدیدم...کاش دنیا اینقدر بیرحم نبود