23 July 2025
دیشب خیلی گریه کردم...🕯️> استوری‌ها و وضعیت واتساپ رو بالا و پایین می‌کردم...چهره‌ی معصوم بچه‌های غزه> اشک‌هاشون،ترس توی نگاهشون،صدای ناله‌هایی که از گرسنگی حتی نمی‌تونن بلند گریه کنن...💔می‌دیدم و فقط آرزو می‌کردم:> کاش نبودم...کاش این صحنه‌ها رو نمی‌دیدم...کاش دنیا این‌قدر بی‌رحم نبود
کاش خواری و ذلت بر جهانیان و مسلمانان مستولی نمی‌شد و ای کاش مسلمان بودیم یا آزاده و با جان و دل و اخلاص حامی و پشتبان تنها روزنه امید یعنی مقاومت اسلامی باشیم!!!
21:26 - 23 July 2025

413 Views