در نامه‌ی خداحافظی نوشت:اگرچه قرار است مسیر ما از هم‌دیگر جدا شود، با این‌حال از تو بابت تمام آن روزهای خوب ممنونم. مراقب خودت باش، و یادت باشد که اگر کنار فرد دیگری قرار گرفتی بیشتر مراقب قلبش باشی، «گرچه قلب من زیادی غمگین بود و هست.»
13:14 - 10 September 2024

4 Reactions
3225 Views