آنانکه دل به یارِ سفر کرده میدهندآواره میشوند چو ما، از دیارشان- مهدی اخوان ثالث
iri@Maheman_19220 September 2024آنانکه دل به یارِ سفر کرده میدهندآواره میشوند چو ما، از دیارشان- مهدی اخوان ثالث
@Maheman_19215 September 2024همیشه عکسی هست که دیر یا زود باید پاکش کنی ! پیغامی که تا ابد نمیشه نگهش داشت ؛ شمارهای که دیگه با بقیه فرقی نداره و اسمی که قراره از زبونت به حافظه منتقل بشه . آدم هرکاری هم کنه باز از این تکرار خلاصی نداره ، تکرار لحظههایی که باید آگاهانه و با ارادهی خودش تصمیم به فراموشیشون بگیره: )
@Maheman_19214 September 2024طبیبا داغ های سینه را صد بار مرهم نِهکه دارم در ته هر داغ، صد داغِ دگر پنهان.- هلالی جغتایی
@Maheman_19213 September 2024نوشته بود:دلم میخواهد برای تمام روزهایی که وانمودبه خوب بودن کردهام، گریه کنم.
@Maheman_19213 September 2024گفتی چه میخوریکه سفالین لَبت پُر استدردِ فراقِ ناگذرانِ تو میخورم..
@Maheman_19213 September 2024يغيب، نفس ألم البحثإنه يبحث عن السعادة الماضية...«دلتنگی، همان دردِ گشتن دنبالِ شادیِ گذشته است...» - عربیات🌱
@Maheman_19213 September 2024صد تلخ چشیدیم زِ هر بیمزه صائبتلخی به حریفان نچشانیدیم و گذشتیمصائب تبریزی.
@Maheman_19213 September 2024من مرگ غم انگیزی خواهم داشت اما، نه غم انگیز تر از آخرین باری که دیدمت...
@Maheman_19212 September 2024«ولا تَرغبنَّ فیمَن زهِد عنک..»مشتاقِ کسی نباش، که تو را نمیخواهد..نهجالبلاغه؛نامه٣١.
@Maheman_19211 September 2024گر نمی آیی بمیرم زان ک مرگ بی امان را...بر سر بالین من جنگ است با چشم انتظاری :)
@Maheman_19211 September 2024یارب، غم بیرحمی جانان به که گویم؟جانم غم او سوخت، غم جان به که گویم؟
@Maheman_19210 September 2024در نامهی خداحافظی نوشت:اگرچه قرار است مسیر ما از همدیگر جدا شود، با اینحال از تو بابت تمام آن روزهای خوب ممنونم. مراقب خودت باش، و یادت باشد که اگر کنار فرد دیگری قرار گرفتی بیشتر مراقب قلبش باشی، «گرچه قلب من زیادی غمگین بود و هست.»
@Maheman_1928 September 2024عالَمی شادیِ دنیا و گروهی غمِ عشقعاقلان نعمت و عُشّاق بلا میخواهند...
@Maheman_1926 September 2024عادت مردم این شهر فقط غم زدگیست..جمعه هم روز قشنگی است اگر بگذارند :)