4d
داداش کارگران زحمت کش ساختمانی هم بین کارشون یه تایم استراحت دارن و چاشت تناول میکنن.یکم به خودت استراحت بده ، موتور می سوزونی هاحالابه خودت رحم نمی کنی ، به ماله رحم کم.از ما گفتن بود.
آقای فرجی کاش بازخورد میدادیدتو صفحتون این شهر اراک بی قاعده و قانون که استاندار و شهردار داره چرا درست نمیشه ؟تا کی باید تو محل ایستگاه اتوبوس به صورت دوبل از دو طرف ماشین پارک کنن یا تو خیابونهای تنگ دورتادورش ماشین پارک کنن که جای رد شدن یه دونه ماشین نباشه
19:10 - 20 June 2026

78 Views