این کلیپ ۱.۵ سال قبل شهادت آقای رئیسی منتشر کردیم؛ دقت کنید ریش ها هنوز سفید نشده و کسی هم از وفاق نمیگفت. پس اینکه میگویند چرا الان از وفاق میگویی ، بخاطر این است که دنبال نکردند. درمان اصلی وفاق ملی است. البته این چیزی که امروز مطرح شده ، ۲۰ درصد وفاق است ولی باز هم خوبه.
6 MB
