2 November 2024
این کلیپ ۱.۵ سال قبل شهادت آقای رئیسی منتشر کردیم؛ دقت کنید ریش ها هنوز سفید نشده و کسی هم از وفاق نمیگفت. پس اینکه میگویند چرا الان از وفاق میگویی ، بخاطر این است که دنبال نکردند. درمان اصلی وفاق ملی است. البته این چیزی که امروز مطرح شده ، ۲۰ درصد وفاق است ولی باز هم خوبه.
6 MB
استغفرالله ،مگه اصلاحطلب غیر منصف هم داریم؟!!!!شعارهایادتونه،تقلب بهانه ست اصل نظام نشانه ست...تلویزیون شبکه ۴ شاهد بحثهای تند و تضاد آراء بودم نگاش نمی کنن چون پایین تنه در تی وی ایران اصل نیستکی می خواین متوجه بشیدکه چشمهای عادت کرده به سکس هرگز به یه زن بازیگر یا مجری روسری به سر نگاه نمیکنه
18:29 - 2 November 2024

147 Views