این کلیپ ۱.۵ سال قبل شهادت آقای رئیسی منتشر کردیم؛ دقت کنید ریش ها هنوز سفید نشده و کسی هم از وفاق نمیگفت. پس اینکه میگویند چرا الان از وفاق میگویی ، بخاطر این است که دنبال نکردند. درمان اصلی وفاق ملی است. البته این چیزی که امروز مطرح شده ، ۲۰ درصد وفاق است ولی باز هم خوبه.
6 MB
14:52 - 2 November 2024



15 Replies

@Shahab3aqeb2 November 2024
Replying to
اقای فتحی پوزیده تمام ارازل و اوباش سیاسی و امنیتی و اقتصادی و حتی اخلاقی را بنام دولت جمع کرده حتی پهلوی هم ۷ کچلان پامنار و شعبان بی مخ و پری بلنده و اصغر قاتل و تو دولتها راه نمیداد که ابرویش نریزه به این میگی وفاق کو‌ کجاست نشان بده وفاق را صدای ایت ا.. جوادی املی هم درامدبا این وفاق پوزیده

Profile picture of ‌صبح سحر‌
@user1699863400932 November 2024
Replying to
بعید میدونم مال ۲ سال پیشه ..درضمن انتقادشدید رهبری به واردات کالای لوکس مخصوصا آیفون رو یادتون رفت...هی رهبری رهبری میکنید این حرف رهبری توسط دولت مطبوع وفایتون خرد شد...مثل بقیه حرف های رهبری...

Profile picture of ‌راحل🦋 🌼‌
@Rahearamesh2 November 2024
Replying to
هرکی میاد اول بایدکاری کنه که بچشم بیاد مشکلاتی روحل کنه که همیشه باعث زخم زبان وسرکوفت هستند مثل تثبیت قیمتها ومافیای کلاسهای کنکورو دستگیری دزدهابعدبه ملت بگن پولها روپس گرفتند کجا مصرف کردنبیشترمردم چه میدونن بریکس وشانگهای وبقیه کارهای بزرگ عجیب غریب چیه فقط می دونند نمی تونن صاحبخونه بشن

Profile picture of ‌سید سجاد حسینی‌
@Amod_02 November 2024
Replying to
کجا به مخالفین تریبون میدن که ما بدیمدر ضمن ما اگه تریبون ندادیم پس این منافقان تو دولت و مجلس و بخش خصوصی چه غلتی میکنن این گرانی بی درو پیکر نتیجه وفاق میلی امسال شماستکجای دنیا کسی که از بیخ و بن قوانین رو قبول نداره میارن تو صدا سیما که بچه های مردم رو از این بیشتر گمراه کنه

Profile picture of ‌ترنم‌
@Tarannom1352 November 2024
Replying to
انصافا شعار قشنگیستمن به شخصه در دولت قبل وفاق رو زیاد دیدماما تو این دولت به اسم وفاق با پنبه سرهایی بریده شد که صرفا مخالف اصلاحات فکر میکردنشروع دولت‌های لیبرال مثل فصل برداشت محصولهالان هم مثل زمان روحانی با داس سوهان کشیده مسئولین درو شدن و دور ریخته شدن و اتوبوسی و گله‌ای مسئول جایگزین شد

Profile picture of ‌سید سجاد حسینی‌
@Amod_02 November 2024
Replying to
حضرت امام خمینی میگه ما انقلاب کردیم ولی انقلابی عمل نکردیمحیف شد اگه ما هم مثل فرانسه چند هزار گردن میزدیم دیگه کسی جرات نداشت دم از وفاق با منافقین بزنه

Profile picture of ‌سید سجاد حسینی‌
@Amod_02 November 2024
Replying to
راست میگی این تازه 20%منافقین يهوديها تو دولت هستن

Profile picture of ‌امیدرضا‌
@Omid_Rezaii2 November 2024
Replying to
کلمات قشنگ زیادن نباید خودمون رو پشتشون قائم کنیم

Profile picture of ‌میثم یاوری‌
@user1720708634702 November 2024
Replying to
شیخ چکار داری میکنی؟

Profile picture of ‌مریم اسدبگی‌
@ASADBEGI2 November 2024
Replying to
آره هر چی اراذل و اوباش و حامی اغتشتشات رو سر کار بیاری بهشون مسئولیت بدی از اونطرف؛ هر چی دانشجو و استاد خائن و وطن فروش رو برگردونی و استاد و دانشجوی انقلابی رو بیرون کنی اسمش میشه وفاق ملی ...

Profile picture of ‌مهتاب لک‌
@Mahtab_kh2 November 2024
Replying to
استغفرالله ،مگه اصلاحطلب غیر منصف هم داریم؟!!!!شعارهایادتونه،تقلب بهانه ست اصل نظام نشانه ست...تلویزیون شبکه ۴ شاهد بحثهای تند و تضاد آراء بودم نگاش نمی کنن چون پایین تنه در تی وی ایران اصل نیستکی می خواین متوجه بشیدکه چشمهای عادت کرده به سکس هرگز به یه زن بازیگر یا مجری روسری به سر نگاه نمیکنه

Profile picture of ‌سعید ارمغان‌
@hajinafez2 November 2024
Replying to
برو رد کارت!تو به این که سکان حکومت اسلامی بیوفته دست زندان رفته های امنیتی و آشوب طلب جماعت بیاد سر کار میگه وفاق؟!کجاش وفاقه؟کار خرابه.....

Profile picture of ‌من انقلابیم‌
@Enghlabi_am2 November 2024
Replying to
فقط ایرادش اینه همه دارن با براندازا وفاق میکنن#دولت_نفاق