حقیقتی تلخ که مزه تسلیم شدن داره.چرا با یه قاتل روانی پای مذاکره میریم.فقط قاتل رهبر نبود که.با قاتل سردار سلیمانی ، قاتل سر دار ها و سرباز های کشور ، قاتل بچه هامون ، قاتل دانشمندای هسته ای ، با یه تروریست به تمام معنی پای مذاکره رفتیم .
@Poorahang19 May 2026Replying toحقیقتی تلخ که مزه تسلیم شدن داره.چرا با یه قاتل روانی پای مذاکره میریم.فقط قاتل رهبر نبود که.با قاتل سردار سلیمانی ، قاتل سر دار ها و سرباز های کشور ، قاتل بچه هامون ، قاتل دانشمندای هسته ای ، با یه تروریست به تمام معنی پای مذاکره رفتیم .