مسأله نه جنگ نه صلح؟اقای رئیس جمهور الان مسأله حل شده که ، مگه تو جنگ نیستیم؟مگه شما نمیگفتی من رئیس جمهور شم جنگ نمیشه؟شما سیاست مداری و رئیس جمهور ، درست . ولی لطفا مردم رو احمق فرض نکنین . با قاتل رهبر و مردم بیگناهمون صلحی نداریم. تا پای جان
iri@Poorahang12 June 2026مسأله نه جنگ نه صلح؟اقای رئیس جمهور الان مسأله حل شده که ، مگه تو جنگ نیستیم؟مگه شما نمیگفتی من رئیس جمهور شم جنگ نمیشه؟شما سیاست مداری و رئیس جمهور ، درست . ولی لطفا مردم رو احمق فرض نکنین . با قاتل رهبر و مردم بیگناهمون صلحی نداریم. تا پای جان
@Poorahang31 May 2026شاید من مثل ترامپ فکر میکم و فکرم فاسد شده.از جانب خودم هر نوع مذاکره با امریکا رو یک شکست میدونم و از اینهمه اخبار ضد و نقیض خسته شدم.دیگه نه مینویسم و نه اخبار رو تعقیب میکنم.چون از نظرم این مذاکرات عاقبت خوبی نداشته و نخواهد داشت.تاوان بزرگی سر این مذاکرات با امریکا دادیم و باز خواهیم داد.
@Poorahang26 May 2026جناب طباطبایی ، چرا در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی ، پرسش گری به حق ، مطالبه حق و پاسخگو کردن نامیده میشد،اما اکنون تضعیف جایگاه ریاست جمهوری است؟ریاست جمهور سوگند یاد کرده اند اما معصوم از گناه و اشتباه نیستند مگر اینکه جایگاه امامت و پیامبری برایشان قائل باشید.و در اخر به نام قانون تهدید نکنید.
@Poorahang26 May 2026مذاکره با امریکا یعنی تسلیم شیطان شدنامریکا=قاتل رهبر قاتل سردار سلیمانیقاتل بچه های مینابقاتل خانواده رهبرقاتل دانشمندامونقاتل کلی نظامی که از من و خانوادم دفاع کردندزد منابع کشورموندزد اینده فرزندانمون…Show more
@Poorahang24 May 2026اعدام در ملاء عام باشه کاش.به نظرم دانستن اینها به عنوان سرباز دشمن در قانون به نوعی حیثیت دادن به کار کثیفشونه.چون سرباز دشمن داره به وطنش خدمت میکنه ولی خائن داره به وطنش خیانت میکنه.باید عنوانی پست لایق کار کثیفشون در قانون تعریف بشه.اعدام، عاقبت خائنان به وطن استمجتبی کیان، که با لودادن محل ساخت قطعات لانچر موشکها به دشمن صهیونیستی خوشخدمتی میکرد، به سزای اعمالش رسید5 MB
@Poorahang24 May 2026ایران ۳۱ استان دارد و امریکا ۵۰ ایالت، خوب ترامپ روانی ایران رو ایالت ۵۱ امریکا اعلام کرد. ما هم ۵۰ ایالت امریکا رو به استانهای ایران لحاظ کنیم.با حرف همه چی راحته تری.
@Poorahang24 May 2026♦️رئیسجمهور: رهبر شهید انقلاب هیچگاه با مذاکرۀ عزتمندانه مخالف نبودند.🔹در مواردی، کلیپهایی از بیانات رهبر شهید انقلاب دربارۀ مذاکره بهگونهای بازنشر میشود که گویا نظام بهصورت مطلق مخالف هرگونه مذاکره بوده است.@AkhbareFori(احتمالا منظور کلیپ های زیر هستن )3 MB2 MB
@Poorahang21 May 2026با خوندن خبر ها فقط میشه نشانه های ضعف از مسئولین ما و تهدید های مداوم تروریست رهبر شهید و سردار سلیمانی و هموطنامون مواجه شد.همچنان التماس اقای عراقچی و پزشکیان با نمایش اقای ظریف که بویی از وطن و سیاست نبردن و پیشرو مذاکره (ننگ جام ) با دشمن و معتقد به کدخدا بودن امریکا هستن.(مذاکره با شیطان)
@Poorahang19 May 2026یکم نذری خدا پسند ببینیم نه مردم پسند. یکم حج خدا پسند و در راه خدا ببینیم نه واسه حاج اقا شدن . یکم انسانیت ببینیم . یکم واقعیت10 MB
@Poorahang15 May 2026الان اکثر رسانه ها و مردم و مسئولان میگن که ما در مقابل دشمنان ایستادیم و دنیا فهمیده که با زور و تهدید و جنگ نمیشه ایران و ایرانی رو تسلیم کرد.ایندرسته و خبر خوبیه اما بدش اینجاست که دشمن اینو فهمیده و علاوه بر جنگ از این به بعد بیشتر دنبال توطئه و ایجاد جنگ داخلی و کودتا و امثالهم خواهد بود.
@Poorahang7 May 2026فیلم کمیک ابر قهرمانی جدید سسی من (sosy man) به کارگردانی متانیابو با سیاهی لشکر ترامپ پوکر .شرح فیلم : وقتی یه نفر با سس ربی از پشت به ممد حمله میکنه و اون به خاطر فلفل های عجیب تو سس میسوزه و قدرتهای ماورایی به دست میاره .این داستان ادامه دارد ...
@Poorahang7 May 2026وقتی چهل و اندی سال ایران را ناجوانمردانه تحریم کردین و باعث افزایش هزینه انرژی و غذا برای مردم ایران شدید ، این سازمان ملل امریکایی کجا بود؟ سازمان ملل وقتی اسرائیل و امریکا کشتار جمعی راه انداختند و ترور کردند کجا بود؟ کی سازمان ملل حتی به ظاهر امریکا را الکی و لفظی به خاطر جنایاتش محکوم کرده؟2 MB
@Poorahang29 April 2026کاش از جانب همه مردم نظر ندین، مثلا بگین اکثر مردم یا نصف مردم یا یه چیزی مثل این چون مشکل فقط از دبه درآوردن آمریکا نیست!مشکل چهل سال ظلم و تحریم یک طرفه هستش.مشکل پدر کشتگی با امریکا و اسرائیل است که رهبر رو شهید کردن.مشکل قتل فرزندانمون به دست پست ترین کشور جهانه.مشکل مذاکره با امریکاست.
@Poorahang29 April 2026ترامپ باند . خدایی انگار شاه انگلیس رفته امریکا اینو جو جیمز باند بودن گرفته . کلا تو توهمه .وقتی حرف توافق و مذاکره با این مغز فندقی میاد خونم تو رگ جوش میاد.