یک عده هم گفتند شما برای توافق خوشحالید؟! من مثل شما متن توافق ندیدم ، چطوری میتونم از چیزی که بی اطلاع هستم خوشحال یا ناراحت باشم؟!من از اینکه اسرائیلی ها و براندازان و وطن فروشان و قاتلان بچه های ایران ناراحتند به شدت خوشحالم ولی درمورد توافق هروقت منتشر شد نظرم رو میگم. درمورد کلیت این حرکت هم …Show more
