بستگی داره این تعطیلات رو در ایران برای کدوم سازمان حساب کنیم. برخی از ارگانها پنجشنبه ها هم تعطیل هستن که با این احتساب برای آنها مجموع تعطیلی میشه بیشترین
@user16918474644426 September 2023Replying toبستگی داره این تعطیلات رو در ایران برای کدوم سازمان حساب کنیم. برخی از ارگانها پنجشنبه ها هم تعطیل هستن که با این احتساب برای آنها مجموع تعطیلی میشه بیشترین