وفاقیون عزیز که همه رو ضدولایت میدونن راجع به باز شدن #تنگه_هرمز بر خلاف نظر صریح #رهبر انقلاب حرفی ندارند؟اینم بارهبری هماهنگه و زیر نظر خودشونه؟چرا کسانی که تا ده روز پیش روزی ۵۰ تا توییت میزدند الان ساکت اند؟یکی یکی خسارات #مذاکره داره رو میشه.کی میخواید بفهمید همه چیز با رهبری هماهنگ نیست
