کتاب نهج البلاغه که را میخواندم فقط این شعر شهریار در خاطرم میآمد: نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفتمتحیرم چه نامم شه ملک لافتی راالحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمومنین علی(ع)
iriPinned post
@Malal20 August 2023کتاب نهج البلاغه که را میخواندم فقط این شعر شهریار در خاطرم میآمد: نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفتمتحیرم چه نامم شه ملک لافتی راالحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمومنین علی(ع)
@Malal4dبرخی اظهارات ترامپ راجب قدرت ایران و درگیریهای ونس با مقامات اسرائیل را نمیتوان صرفا به قبول شکست توسط آنها برابر ایران تفسیر کرد. طبق تجربه، شاید آنها از استراتژی فریب استفاده میکنند تا نظام محاسباتی مسئولین و کل جامعه ایران را مختل کنند. در دنیای سیاست دلخوش به تعاریف دشمن، سادهلوحی است.
@Malal14 June 2026تحولات امروز ثابت کرد، حتی اگر توافقی بخواهد امضا شود، رژیم سفاک صهیونیستی آن را تضعیف و باطل خواهد کرد. ضد دیپلماسی ترین بازیگر نظام بین الملل اسرائیل است. تا اسرائیل هست نباید به توافقی پایدار امید داشت.
@Malal9 June 2026رفتارهای زشت و زننده آمریکا در رابطه با جام جهانی و تیمهای فوتبال و...، چیز عجیبی نیست. ذات و باطن آمریکا همین است، منتهی سالها روی آن را میپوشاندند اما دولت ترامپ این کار را نمیکند. ترامپ چهره عریان و علنی و واقعی آمریکاست.
@Malal7 June 2026الوعده وفادرود خدا بر ایران و ایرانی🇮🇷دوران بزن در رو گذشته، یا میفهمید یا بهتون میفهمونیم#ایران_قوی #لبنان #انتقام
@Malal5 June 2026چند نکته برای کسانیکه میگویند، لبنان چه ارتباطی با منافع ملی ما دارد: ۱:در صورت تسلط رژیم صهیونیستی بر لبنان، دوباره به ایران حمله خواهند کرد.(مقاومت در سوریه که سقوط کرد، جنگ ۱۲روزه شکل گرفت) ۲:در صورت تسلط رژیم صهیونیستی بر لبنان و خلع سلاح حزب الله، این کشور درگیر جنگ داخلی و نسل کشی شیعه
@Malal23 May 2026فاکس کندی معاون گابارد هم به دلیل مخالفت با دخالت نظامی مجدد آمریکا، استعفا داد.(برکنار) شد. با این اوصاف آیپک همچنان به ترامپ برای جنگ فشار میآورد. به هرگونه توافقی نیز با این شرایط ابدا نمیشود خوشبین بود و روی آن حساب کرد. #دکترین_چنیفوربس: دلیل اخراج «تولسی گابارد» مدیر اطلاعات ملی آمریکا اینست که به کنگره گفت که ایران پس از حملات ژوئن سال گذشته «هیچ تلاشی» برای بازسازی برنامه هستهای خود انجام نداده است. پ.ن:احتمالا "دکترین چنی" در دولت ترامپ در حال انجام است و مسئولینی که باب میل ترامپ حرف نزنند، تغییر میکنند.
@Malal23 May 2026سفر میانجیگران به ایران مخصوصا امیر قطر(طبق اخباری که منتشر شد) حاوی پیام مهم است و آن ترس از پاسخ ایران به حمله مجدد دشمن است که ایران حاکمیت اعراب میزبان آمریکا را نابود خواهد کرد. پوتین هم به اعراب گفته بود که آنچه از ایران دیدید در حد رزمایش بود. این نکات قطعا شیخ نشینها را محتاط کرده است.
@Malal23 May 2026در روابط بین الملل هژمون درگیر جنگ فرسایشی نمیشود یا در صورت لزوم جنگ، بر اساس منطق هزینه_فایده (cost_benefit) رفتار میکند. آمریکا هم اصولا از این قاعده مستثنی نیست، اما اصرار ترامپ بر جنگ از اتاق فکر آمریکایی بیرون نمیآید. نتانیاهو از ترامپ سواری میگیرد. در این راه دکترین چنی هم اجرا شده است.
@Malal23 May 2026در بیانیه جدید سپاه، اشاره به جنگ فرامنطقهای شده است. کدام منطقه؟ مگر برد تسلیحات ایران چقدر است که وعده جنگ فرامنطقهای داده؟ آیا حملات مستقیم از ایران شلیک میشود یا متحد دیگری رونمایی خواهد شد؟ اینها و هزاران پرسش دیگر، ابهاماتی است که باید تیم ترامپ راجب جنگ پاسخ دهند.
@Malal22 May 2026فوربس: دلیل اخراج «تولسی گابارد» مدیر اطلاعات ملی آمریکا اینست که به کنگره گفت که ایران پس از حملات ژوئن سال گذشته «هیچ تلاشی» برای بازسازی برنامه هستهای خود انجام نداده است. پ.ن:احتمالا "دکترین چنی" در دولت ترامپ در حال انجام است و مسئولینی که باب میل ترامپ حرف نزنند، تغییر میکنند.
@Malal20 May 2026گزارش جدید کنگره آمریکا از تجهیزات ناوگان هوایی ارتش ایالات متحده که در جنگ با ایران منهدم شدهاست، نکاتی جالبی دارد. هیمنه هالیوودی ارتش آمریکا فرو ریخته و خودشان نیز به این مسئله با زبان بیزبانی اذعان دارند. هژمونی آمریکا در حال فرو ریختن است و نظم جدیدی در جهان در حال شکلگیری است.
@Malal11 April 2026بعد از به شهادت رسیدن قائد امت، مصلحت اندیشی مسئولین تقریبا از بین رفته و موضع گیریها و سیاستهای ایران علنی بیان میشود و با کسی دیگر تعارف ندارند و درگیر آداب و رسوم سیاسی نمیشوند. ایکاش یک نفر بود تا به آمریکاییها بگوید که ترور رهبر ایران، اشتباه راهبردی بود. #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Malal7 April 2026رژیم صهیونیستی در عید پاک یا پسح به کنیسه یهودیان در تهران حمله کرده و آن را کاملا تخریب کرده و توراتهای کنیسه زیر آوار ماندهاند. شاید برای آن جماعت نادان و گمراه الان مشخص شود که چه کسی مساجد را در حوادث دیماه به آتش کشید.#جنگ_رمضان #جان_فدای_ایران #مرگ_بر_اسرائیل
@Malal5 April 2026یچیزی میگم نخندیدقدرت پدافندی ایران نابود شده😅😅😅😅نمیدونم چرا خودم خندم میگیره#بهار_مقاومت #جان_فدای_ایران #جنگ_رمضان
@Malal19 March 2026این روزها، ایران چه حماسههایی خلق میکند. به حال آیندگانی که تاریخ این روزهای ملت قهرمان ایران را خواهند خواند، غبطه میخورم. چگونه میشود اصلا این قهرمانی و پهلوانی و ایراندوستی و غیرت را توصیف کرد؟ قلمها عاجزند از ثبت این حماسه و شکوه جانم فدایت ایران من#ایران_قوی #جنگ_رمضان