مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
نمیشه ها هم قیمت روی خود محصولات گران شده و درآمدی نیستهم مغازه دار از نفت سوئیچ میکنه روی جنگ و سیمان و پتروشیمی و پل و فلانهم مامور رو راحت میشه...برا همین مردم دیگه... هیچی، همین.