من سومین بوسه رو هم بسلامی رد میکنم ولی تو چهارمی اصلا مهارت ندارم متاسفانه در جای خیلی بدی لب ها استپ میشه😂صلواتی عنایت بفرمایید
@Baztab16 May 2026Replying toمن سومین بوسه رو هم بسلامی رد میکنم ولی تو چهارمی اصلا مهارت ندارم متاسفانه در جای خیلی بدی لب ها استپ میشه😂صلواتی عنایت بفرمایید
@user17756588507816 May 2026Replying toبه نظرم هر وقت کسی بین دو و سه شک داشت برا اینکه شبه ایجاد نشه بنا رو به سه بزارید یه لب بگیرید خاتمه بدید صلوات ...
@Khaminhi_rahbar_ma16 May 2026Replying to