16 May 2026
ضایع شدن چیست؟؟؟سومین بوسه در روبوسی ...وقتی که طرف به دوتا قناعت کرده😢😂‌ ‌
من سومین بوسه رو هم بسلامی رد میکنم ولی تو چهارمی اصلا مهارت ندارم متاسفانه در جای خیلی بدی لب ها استپ میشه😂صلواتی عنایت بفرمایید
15:36 - 16 May 2026

26 Reactions
654 Views


3 Replies

Profile picture of ‌مریم‌
@Maral688616 May 2026
Replying to
کار از صلوات گذشته بانو جان😂منشوری شد که😂

Profile picture of ‌Kingafshar🇮🇷💙‌
@Kingafshar16 May 2026
Replying to and

Profile picture of ‌محمد رضا‌
@Persian_style16 May 2026
Replying to and
یبار رفته بودم برای بوس‌سوم ، اما طرف رو‌ دوتا داشت میکشید عقب ، یقشو گرفتم لباشوبوسیدم که ضایع نشم