سه در چار
@ghahve_sard11 فروردین 1405Replying toعععالی تاحالا قسمتم نشده :/طلاومس و حوض نقاشیم که همه هزاربار دیدن لذتی تو معرفیش نیس گمانم
@am_hiva11 فروردین 1405Replying toجدایی نادر از سیمین مغزهای کوچک زنگ زده متری شیش و نیم حوض نقاشی فروشندهیکی از یکی بهتر😭😭☝🏼
@Meiti11 فروردین 1405Replying toچ و بادیگارد از حاتمیکیا.باشو غریبه کوچک از بیضایی.و موقعیت مهدی.از جدیدترها هم اینا خوبن، نه عالی: تیتی نگهبان شب زالاوا
@La_adri11 فروردین 1405Replying toفیلم نیست و سریاله. سریال پدر پسری رو خیلی دوست دارم و یه جورایی comfort show امه
@Tired_Noah11 فروردین 1405Replying toشب، داخلی، دیوار(انقدر اعتراضی بود که توقیف شد و نسخه غیرقانونیش اومد بیرون ولی خب قشنگ بود)شادروان(اونقدر کمدی نیست خوبه ولی)شنای پروانهنفسغریبدرخت گردو(خیلی غمگین)
@Lamaan5111 فروردین 1405Replying toالانه که یه عده با شعار "بعد از آلفرد هیچکی دیگه نمونده باقی" بیان بگن مگه شما ها فیلم ایرانی هم میبینین؟!!!
@ebn_e_ali8414 فروردین 1405Replying toسریال راستش را بگو ساخته محمدرضا آهنج.موضوعش به نظرم جالب و قابل تامل میاومد ولی پایانش به خاطر سانسور چند قسمت پایانیش یه خورده همچین یه جوری بود :/