سه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
1dسه ماه با #اقتدار جنگيدن در #دفاع از كشور تا يك نفر از زير لحاف بياد بهشون بگه بي بصيرت !خدايا كرمتو شكر ! از كدوم خاك نامرغوبي اين موجودات رو ساختي !!!!#منافق_داخلي
Replying toهی دختر مهاجر!اینها که سه ماه جنگیدن..... به قول تو برچسب بی بصیرت خوردن..... یه سریا چندسال پیش پیغمبر جنگیدن آخرش در خیمه معاویه جلوی مالک رو گرفتن....بصیرت باید به وقتش اتفاق بیافته..... خطای محاسباتی مسئولین یعنی همین....
Replying toقبل ارائه فضل، خاک نامرغوب رو بگو از کجا آوردی آنقدر راحت باسواد بازی در میاری؟! یکم تاریخ بخون بعد اظهار فضولات کن....