چرا نماینده ارتش و سپاه هم موافق توافق بودند ؟؟
Replying toبرام سواله ینی دوره ای که امثال قاسم سلیمانی،باقری و حاجی زاده و امیر موسوی فرمانده های نظامی ما بودن گذشت؟!
Replying toهيچ انساني معصوم نيست و بهش وحي نميشه ، امكان خطاي محاسباتي هست و از همه مهمتر روباهان مكار دائما در حال برنامه ريزي هستن شايد فرمانده هامون رو دست خوردن از كسي كه بهش اعتماد داشتن !ما نميدونيم تو جلسه چه صحبت هايي رد و بدل شدهبه امام خميني هم كم دروغ نگفتن زمان قطعنامه ...
Replying toاولا سه ماه نبود و ۳۸ روز بود ثانیا سید مجید موسوی در جلسه شعام حضور نداشته و اصلا دعوت نبودهثالثا اشتباه کردند ولی منافق نیستندرابعا بصیرت یعنی خط رهبری را تشخیص بدی و بهش عمل کنی، حالا که میدونستند و نیاز به تشخیص نبود ،چرا عمل نکردند ؟!#اشتباه_محاسباتی_مسؤولین_کشور
Replying toاین بازی هاتون لو رفته دیگه شما همون تعهداتی که دادن رییس جمهور رو پیگیر باشید امیر حاتمی که ترک کرد جلسه رومهندس سردار موسوی که عصو شعام نیستسردار وحیدی هم که مواضعشون از قبل مشخص بوده خطشون رو عوض نکردنمردم بیدارن!
Replying toهی دختر مهاجر!اینها که سه ماه جنگیدن..... به قول تو برچسب بی بصیرت خوردن..... یه سریا چندسال پیش پیغمبر جنگیدن آخرش در خیمه معاویه جلوی مالک رو گرفتن....بصیرت باید به وقتش اتفاق بیافته..... خطای محاسباتی مسئولین یعنی همین....
Replying toقاعدتاً برای فرماندهان پاسدار عزیز ما صورت مطلوبی نیست که یک گیسِ بُریده و افشان با هتاکی علیه مؤمنین و صرف پول شتابدهنده از ایشان دفاع نماید.این بیشتر تخریبِ آنان است تا دفاع از آنان.
مردم هم اومدن کف خیابان به پشتیبانی از میدان اون صدی و اندی روز پس قائدتا حق هیچگونه انقاد ندارید به مردم با توجه به مبنای خودتان
@zagros1dReplying to💢خانعلیزاده کارشناس صداوسیما:🚨رهبر انقلاب اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند و به تیم مذاکرهکننده گفتند:این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما...!توضیحات مهم خانعلیزاده
Replying toسید مجید در شعام نیست خاتمی هم شعام را ترک کردمیمونه فقط وحیدی
Replying toمن کاری به حرفای طرف ندارمولی به نظر خودت چرا آقا گفتن که نظامی ها هم حق رای دارن؟ در صورتی که این خیلی مرسوم نیستنظر خودت چیه؟ میخواسته دلشون نشکنه یا چی؟
Replying toاشتباه نکنید فرماندهان نظامی فقط در صورت صلاح دید رئیس شعام که پزشکیان باشه حضور دارند .. که با این اوصاف فکر نمیکنم از اون ها دعوتی به عمل اومده باشه نماینده رهبرم که فقط جلیلی بودهبقیه هم که همه از دولت و مجلس و اینا بودن که کلا هیچنولی بدونید نظامی ها همیشه در جلسه شوری نیستند
@Joaldoz1dReplying toملاک فقط اطاعت محض از ولایت فقیه است همین و تمامضمنا مردم هم ۱۰۰ شب در خیابان زیر بمب و موشک و گرانی های عمدی وفاقیون از کشور حمایت کردند به چه حقی یک مشت مداح و واعظ حزبی وفاقی به انان انگ خوارج و متحجر و بی بصیرت زدند در صورتی که رسوا شدند خودشان اهل خوارج بودند فقط ادرس غلط میدادند.1 MB
Replying toدیگه این حرف فایده نداره ...روفوزه شدن ..شما هم به فکر توبه باش ..
در صورت صحت ادعا و رای مثبت این آقایان به نظر پزشکیان و قالیبافبا توجه به اینکه اینان اطلاع از نظر فرمانده خود یعنی فرمانده کل قوا داشتنپس رای بر خلاف نظر فرمانده کل قوا را چه تفسیری غیر از بی بصیرتی میتوان داشتهر چند کسی نباید منکر زحمات اینان باشد